Tetování nebo život?

17. 12. 2018 v 11.40

Tatérka Marni Mullinsová objeví mrtvolu, které chybí kus kůže. Na začátku se nezdá, že by tato chybějící část těla zavražděného mohla hrát nějakou roli, brzy ale tatérce i detektivovi, který má případ na starosti, dojde, že tento fakt může hrát ve vyšetřování celého případu prim.

Zpočátku to nevypadá, že by v Brightonu mohl řádit sériový vrah. Už vůbec by pak nikoho nenapadlo, že by vraždy mohlo spojovat tetování. Jenže tomu vše nasvědčuje, a tak si velmi záhy tatérka Marni spolu s mladým inspektorem, kterému je vyšetřování nečekaně svěřeno, uvědomí, že by za těmito hrůznými činy mohl stát sběratel. Člověk, který se táže: Tetování nebo život? A co když dokonce sbírá obojí?

Tatérka je britský thriller, který zajistí, že vám bude běhat mráz po zádech nejen venku, ale i doma v teple při obracení stránek. A že je budete obracet rychle, protože děj je opravdu svižný.  Hlavní postava, tatérka Marni, spolu s mladým detektivem, jejichž vyvíjející se vztah je kořením tohoto jinak čistě detektivního případu, nemají času nazbyt. V Brightonu a okolí dle jejich úsudku řádí sériový vrah, který může kdykoli udeřit znovu.

Mezi kapitolami o detektivním vyšetřování najdeme i pár kapitol, které nás nechají nahlédnout do mysli vraha. Zjistíme tedy, jaký má motiv, a pokud se to tak dá vyjádřit, užijeme si i dostatek té takzvané thrillerové řezničiny. Přestože je část kapitol psána z pohledu vraha, věřte mi, když říkám, že budete stejně jako vyšetřovatelé napnutí až do poslední strany, protože autorka vrahovu identitu neprozradí.

Pokud tedy chcete pro jednou zkusit detektivku z jiné části starého kontinentu nebojte se sáhnout právě po ostrovní Tatérce. Alison Belshamová si se severskými králi detektivek v ničem nezadá a čtenářům nabízí napínavý a nepředvídatelný příběh.

Michaela Vavřinová