Neodolatelná a zakázaná přitažlivost

Emily byla vždycky hodná holka, ale teď už je dospělá a odmítá si nechat řídit život otcem, i když je to senátor. Útěk do New Yorku se jí sice moc nezdařil, ale nakonec to není tak špatné, jak se na první pohled zdálo. Otec ji postaví před jednoduchou volbu. Buď se vrátí domů, nebo zůstane, ale nehne se od ní osobní bodyguard. A přestože si senátor myslel, že tím dosáhne svého, opak je pravou, a tak Emily zůstává s ochrankou v NYC. S tím ale nepočítal ani její nový bodyguard Henry. Nechat si na krk pověsit mladou slečinku? To snad Robert Bavetta nemyslí vážně. Ne, on přeci nebude hlídat nějaké rozmazlené děcko! Bude se tvářit zle a Emily se sama bude chtít vrátit. Všechno je nakonec úplně jinak.

Na vánoce se Emily vrací do Denveru, Henryho nechává v New Yorku a doufá, že dárek, který mu poslala, pochopí. Setkávají se mnohem dříve, za jiných okolností. Někdo se totiž rozhodl, že Emily patří jemu. Co je to za šílence a jak se dostal tak blízko? Přestože má Emily strach, je ráda, že má Henryho u sebe. Přese všechna opatření se hrozba objeví znovu a jim nezbývá nic jiného, než Emily někam uklidit. Emily je ráda, že konečně bude s Henrym sama, nebudou ji sledovat její čtyři bratři a hlavně otec a agenti. Henry ale přemýšlí, co by asi řekla na jeho minulost. A když to všechno praskne, zůstane nebo uteče?

Zakázaná přitažlivost je třetí, volně navazující díl s rodinou italských mafiánů v hlavní roli. Od začátku autorka Kateřina Petrusová sklízí nadšené ohlasy od čtenářů nehledě na věk. Není divu. Do českých vod přinesla osvěžující, humorem kypící detektivně-romantický příběh. Její knihy poznáte snadno. Jsou vtipné, plné nadsázky a zároveň se nebojí trochu si ušpinit ruce mafiánskými praktikami. Zakázané přitažlivosti nechybí napětí, akce ani správná dávka romantiky. Přestože nejde o zbrusu nové téma, čtenářky budou jistě nadšené z hlavních postav a skvělých dialogů.

Autorka: Kristýna Pekárková