Mstivá Suzie

Suzie Millerová radí nešťastným a podváděným ženám, jak si zuby nehty udržet svou lásku. Přitom sama zažívá v milostném životě jedno zklamání za druhým. Kolega a kamarád Drew ji se svým dokonalým životem přivede na myšlenku začít se všem mužům, které milovala, mstít. Suzie místo fňukání nad svou smůlou ve vztazích vymýšlí plán, jak si jednoho bývalého po druhém podat a oplatit mu trápení, které si s ním vytrpěla… a Drew ji v misi podporuje.

“Hledání lásky je něco jako Vánoce. Nekonečná dřina a velké očekávání, které nevyhnutelně končí zklamáním. A přece pokaždé čekáme, že tentokrát to bude jiné. Pokaždé doufáme a sníme o tom, že tentokrát konečně půjde o pohádku se šťastným koncem.”

Mstivá Suzie obrátí život naruby nejen bývalým láskám, ale i sobě. Konečně je šťastná, plná úsměvů, chlapy nepotřebuje a v práci cítí perspektivu. Už ale nemá čas si všimnout, že Drew je z její živelnosti, euforie a otevřenosti docela mimo. Místo plánování svatby po šestnáctiletém vztahu s racionální Emily tráví víc a víc času se Suzie. Konec asi dokážete snadno odhadnout, ale to je u takové knihy to, oč tu běží, no ne?

“Pomsta sice může přinést uspokojení, ale nikdy ne takové, jako když najdete někoho, koho můžete milovat a kdo bude milovat vás. Koneckonců o lásce byly napsány miliony písní, ale snad ani jedna o pomstě.”

Obdivuji originální způsoby, jakými se všem svým bývalým láskám Suzie mstí, i když úspěch většiny z nich závisí z velké části na náhodě. Dobře jsem se u čtení pobavila a líbily se mi i drzé rady ve sloupku Milá Suzie. Kromě toho je kniha tou pravou ženskou romantikou pro víkendové válení v posteli s přitroublým úsměvem na tváři. Kniha není nijak přeslazená, přináší pohodové čtení s trochou nadsázky. Dejte jí šanci, pokud vám romantika není cizí. Chlapi by si při čtení asi klepali na čelo a nechápali by, jak se tohle může ženským líbit. Svým partnerům proto knihu nenabízejte, měli by se jí obloukem vyhnout.

Jsem single a pomstím se britské autorky Tracy Bloomové z anglického originálu Single Woman Seeks Revenge přeložila Lucie Šavlíková a vydala Mladá fronta jako druhý díl série. První s názvem Žádný sex, je úterý u nás už vyšel, recenzi naleznete také na blogu Neoluxoru. Nyní se připravuje třetí díl Žádný sex, máme dítě. Za sebe říkám, že po přečtení dvojky se na novinku vysloveně těším, už i vzhledem k tomu, že mě v bříšku nějakou dobu něco malého kope.

Autorka: Alena Bouchalová

K dipozici je i e-kniha.