Krásná, mladá, inteligentní!

„Některé ženy dokážou přijmout nabídku k sňatku s elegancí kněžny Grace. Jiné u toho bulí jako najaté plačky a další vůbec nenapadne, že by kdy podobná chvíle mohla přijít. Pokud k ní dojde, vypadají, že spolkly Modrého mauricia.“

Takže, abychom začaly – máte spoustu práce s dětma a tak vůbec s životem a fakt teď nemáte čas. Navíc jste si včera v pračce obarvila na modro tisícovku, co jste měla v kapse těch vybledlých džín. Kromě toho, že se do banky potáhnete s děckem, psem a u přepážky najdete v kabelce křečka, bude s největší pravděpodobností nejteplejší den v roce. – Buďte v klidu. Nejste v tom sama. Na nákup můžete poslat manžela, sice místo toaleťáku koupí kuchyňské utěrky, ale pořád lepší než nemít si čím utřít zadek.

Pro podobné situace má pochopení Klára Mandausová. Autorka knihy Slunečnice a ta, která psala své fejetony plné nepostradatelného „životního nadhledu“ do magazínu Ona Dnes anebo do časopisu Marianne. A teď máme to štěstí, že vycházejí knižně! Takže pokud hledáte nějakou oddechovku pro sebe nebo pro svou kamarádku, maminku anebo jinou (dokonalou) ženu – utíkejte, než bude v knihkupectvích fronta. No, která z nás si nechá ujít tu story, jak si Klára spletla blinkry s bombou?

My dokonalé! – kniha plná sarkasmu a ironie, která vám hned roztáhne koutky. Na dvou stech stranách se autorka inspiruje svojí rodinou a hlavně svými zážitky – hned poznáte, že všechny ty trapasy z dětství můžete s klidem povyprávět na třídním srazu a ještě se u toho nasmát! Ale nebojte se, i trocha toho dojetí pro citlivé duše se najde.

Autorka: Aneta Nejezchlebová