Kouzlit se nemusí jen v pohádkách!

James R. Doty, autor a zároveň hlavní postava této knihy, je velmi uznávaný a respektovaný americký neurochirurg. Pro pořádek – neurochirurgie je jedno z odvětví chirurgie zabývající se léčbou onemocnění, která postihují nervový systém, tedy hlavně mozek. Doktor Doty se stal ve svém oboru jedním z nejlepších, je vlastníkem mnoha medicínských patentů, setkal se s Dalajlámou a v posledních letech své praxe se zaměřil na vědecké zkoumání soucitu. Tato kniha je jeho skutečným a neuvěřitelným životním příběhem.

Ten začíná v roce 1968, kdy třináctiletý James zavítá do krámku s kouzelnickými předměty v malém městečku Lancaster v Kalifornii, kde žije v ne příliš fungující rodině s otcem alkoholikem a matkou trpící sebevražednými sklony. V krámku pracuje vlídná a milá dáma Ruth, která o kouzlení moc neví, jen zde pomáhá svému synovi. Ovládá však jiná „kouzla“, do kterých se Jamese rozhodne zasvětit a která navždy změní jeho život.

Příběh Jamese Dotyho není a zároveň je výjimečným. Základním kamenem celého vyprávění je totiž staré známé rčení Když se chce, tak to jde. To známe sice všichni, ale málokdo z nás s ním umí nebo chce pracovat. James Doty je tím nejlepším důkazem, že to prostě jde. Ovšem nic není tak snadné, jak se může zdát. V jeho životě se událo mnohé – úspěch, bohatství, krach, pád, rozvod, smrtelný úraz…. James Doty na sobě stále tvrdě pracoval a věřil. A hlavně vytrval! Protože právě vytrvalost je jedním z nejdůležitějších prvků úspěchu a skutečné změny.

Kniha Krámek s kouzly je pro všechny, kteří věří, že tréninkem srdce a mysli se dá mnohé změnit a sebedisciplína může život obrátit vzhůru nohama a udělat lidi šťastnějšími a lepšími. Po přečtení této upřímné zpovědi budete ve svém okolí hledat „svůj krámek s kouzly“ a ptát se po Ruth.

A pokud byste ho náhodou nenašli, hledejte ve svém srdci a ve své mysli. Tam se totiž ukrývají poklady, díky kterým budete moct „kouzlit“ a měnit věci k lepšímu.

Autor: Petr Šašek