I bušení do zdi vám může změnit život

Caroline Reynoldsová má problém. Už je to hodně dlouho, co zahlédla své Óčko a zoufale ho hledá. Na náladě jí nepřidá ani velice činný soused, který jí nedá spát. A to doslova. Už třetí noc jí neúnavně buší do zdi… a taky do tří různých žen, co si to náramně užívají. Jak to Caroline ví? Všechno totiž slyší. Už jim dokonce dala jména. Prdelka, Purina a Hihňa. První dostává ráda naplácáno, druhá u toho mňouká a třetí se prostě… směje. Ačkoliv jí při prvním bušení spadne na hlavu obrázek, dokáže vše přetrpět a doufá, že se to nebude každou noc opakovat.

Na chvíli má klid, ale pak se celý koloběh bušení rozběhne nanovo a Caroline ztrácí nervy. Jde to svému sousedovi vytmavit. Ví o něm jedině to, že to v posteli nejspíš umí hodně dobře a že se jmenuje Simon. Ale čeho je moc, toho je příliš. Když mu celá naštvaná zabuší na dveře jen v titěrné růžové košilce, nenapadne ji, že si s tímhle arogantním Nabíječem brzy bude mít co říct. Ba co víc, že se z nich stanou přátelé.

Ne nadarmo se ovšem říká, že žena a muž nemůžou být přátelé příliš dlouho. Obzvlášť ve chvílích, kdy se navzájem přitahují. A tak je jen pouhá otázka času, než jim osud jednou provždy ukáže, že tady bude po jeho. A Carolinin zvídavý kocour Clive také ještě neřekl své poslední slovo…

Neoficiální trailer, který se mi ale moc líbil: http://youtu.be/2tIFMv008-0

Kniha vyšla v zahraničí pod názvem Wallbanger a okamžitě vyvolala rozruch. Téměř každý zahraniční bloger na ni pěl chválu, takže není až takovým překvapením, že se brzy stala velkým hitem. Spojuje v sobě výrazné prvky erotického žánru a komedie. A to se čte opravdu parádně, věřte mi. Chvílemi nevíte, jestli se máte smát nahlas tomu, co se v knize děje, jestli tomu vůbec můžete věřit a jestli je to ještě normální.

Přiznám se, že jsem se častokrát v hlavní hrdince opravdu našla a o to sympatičtější mi byla. Její myšlenkové pochody a vzdychání nad nespravedlností života mě neuvěřitelně bavily a držela jsem jí pěsti až do samotného konce. A Simon? Každá ženská si zaslouží svého vlastního Simona. Je to Nabíječ se vším všudy, který vám jediným pohledem dokáže rozklepat kolena a ještě si s chutí dá cokoliv, co mu upečete. A také vám nezapomene říct, jak moc vám to sluší, i když přijdete celá upocená ze cvičení.

Možná je jejich příběh až moc snový, až moc vtipný, až moc sexuálně obrazný a pořádně peprný až sprostý, ale i tak vám neuvěřitelně zvedne náladu. Ne nadarmo se Nabíječ stal druhou nejvtipnější knihou roku 2013 na celosvětovém knižním portálu Goodreads a má našlápnuto i na filmové plátno.

Autorka: Petra Sýkorová (Syki)