Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu „anekdot“ a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Sdílet
Podobné články
Knižní zajímavostiOstatní 5. 2. 20250
Puzzle pro dospělé: Které vybrat, aby vás skládání bavilo?
Hledáte pořádně návykovou zábavu pro chvíle, kdy se vám výjimečně do čtení…
OstatníKnižní zajímavosti 12. 8. 20240
Zažít nudu? Vadí! Cestovní hry, které se vyplatí přibalit do batohu
Když vás na cestách přepadne dlouhá chvíle, hodí se mít s sebou…
Ostatní 3. 6. 20240
Organizujte svatbu bez stresu: Proč investovat do svatebního plánovače
Svatební přípravy dají pořádně zabrat, na tom se shodnou snad všichni budoucí…
Napsat komentář